Skakad!

Är nu tillbaka i Ängelholm. Dock saknades 2 av mina klasskamrater/kollegor idag i skolan...
Anledningen var den svåra tågolycka som inträffade igår mellan Norrköping å Linköping. En traktor kom i vägen för ett x2000-tåg. Mina kollegor var med på det tåget...


Har idag fått veta att dom efter omständigheterna mår bra. Dock gick det inte lika bra för en tjej som satt precis bakom Daniel i tåget. Hon svävar just nu mellan liv och död.
Daniel var med i tidningen idag. Ni kan läsa mer här: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7771385.ab

Och på mitt jobb har dom haft det minst sagt hektiskt sen olyckan inträffade.

Sänder en tanke till mina förra kollegor på SJ, mina nuvarande kollegor på Trafikverket samt alla resenärer som befann sig ombord på SJ's x2000 505 igår.

Å så ber jag om överseende med textstorleken... Vet inte vad som hände med inställningarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0