Ett fyrfaldigt leve för brudparet!

Har varit i Västerås idag. Skulle från början åkt pendel hela natten å slutat kl.02. Men under veckan ringde min personalplanerare Pia å meddelade att jag istället skulle åka till Stockholm fram och tillbaka å igår ringde hon återigen å sa att det blivit ändrat ännu en gång, så jag hamnade ju då slutligen i Västerås. Inte mig emot. Hade inte velat åka till Stockholm idag precis...Det är ju inte varje dag som Sveriges kronprinsessa gifter sig. Kan bara tänka mig hur fullt det måste varit på tåget dit idag.

Kom hem igen vid halv tre. Då packade familjen ihop sig å gick över till Maria å Anders å Mijos kompis Loa
för att avnjuta lite skumpa å snittar å kolla på när brudparet sa JA till varandra. Vackert var det! Men jag känner dock att det varit lite väl mycket hysteri kring bröllopet, vilket gjort mig lite smått avtrubbad över det hela. Fast det är klart, det är ju en historisk händelse å jag önskar dom all lycka i livet.

Snart blir det filmkväll här hemma. Väntar bara på att John Blund ska svänga förbi hos sonen först.
Shutter Island heter filmen som vi tänkte se. Det är en dramathriller från 2010. Har ingen aning om vad den handlar om, men jag återkommer med betyg i nästa inlägg.

Imorgon blir det Västerås igen. Tjatigt? Bara lite... Fast jag ska inte klaga, för jag kommer säkert att sakna tågåkandet när jag börjar på nya jobbet...

Å en liten parentes... Är inte Kronprinsessans man, Daniel, lite lik Robert i Boxer reklamen?

Jag tycker nog det finns en viss liket...


GRATTIS på bröllopsdagen!

Kommentarer
Postat av: Lina Nyman

Hahaha! Ja, verkligen!

Kram Lina

2010-06-22 @ 23:47:50
URL: http://www.livifarsta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0