Nedräkning

Kan börja räkna ner nu. Både till semestern och tills jag börjar på det nya jobbet. Jo, jag fick jobbet!!! Fast det vet ni nog redan vid det här laget.
Semestern börjar midsommarafton å pågår till å med 25 juli. Sen börjar jag på Trafikverket 9 aug (v.32). Utbildningen börjar först v.34, men dom ville gärna att jag skulle börja 2 veckor innan, så jag kan sitta med å kolla lite hur dom jobbar samt träffa mina nya kollegor. Känns så himla kul!!! Jag är så glad=)

Har haft en underbar helg med familjen. Eller iaf lördagen för söndagen jobbade jag.
Vi åkte ut till Ella, Jocke å lilla Tiger ute på Stråkens hus. Vädret kunde inte varit bättre å deras hus å tomt är ju helt fantastiskt. Mijo sprang av sig ordentligt å somnade direkt i bilen på vägen hem (20.20) å sov sen till kl 07.40 på morgonen. Kors i taket! Men då sov han bara lunch ca 40 min i bilen på vägen dit. Fast jag tror det räcker. För när han sover 1 timme som vi nu dragit ner till så tickar klockan iväg till nio iaf innan han somnar på kvällen. Iofs sover han ju lite längre på morgonen. Han vaknar inte längre vid 6 utan istället runt halv 7-7. Hoppas det håller i sig...

Visar lite bilder från vår soliga helg i "Paradiset"


Tiger


Ella å Jockes brygga


Huset (baksidan)


En liten bit av tomten


Mijo


Champagne på bryggan


Ella


Jag


Sambo å Jocke (sambos öl är dock alkoholfri, han körde bilen)


Busungarna


Mijo flyger flygplan



Kommentarer
Postat av: Claes

Grattis! Var själv på anställningsintervju idag för liknande jobb fast på annan ort.



Har följt din blogg ett tag. Du får gärna maila mig... /Claes

2010-06-08 @ 01:44:40
Postat av: Mia

Jäklars vilket hus!! Och vilket läge!! Är de gjorda av pengar eller?! =)

2010-06-10 @ 12:55:26
URL: http://wildabebin.blogg.se/
Postat av: Lina Nyman

Otroligt hus:) Håller med föregående talare!

Barnen sover generellt sett bättre när de blir större, så jag tror att det kommer att hålla i sig:)



Kram

2010-06-10 @ 20:37:52
URL: http://www.livifarsta.blogspot.com
Postat av: Claes

Hej igen. Då har man gjort psykologtesterna idag och det känns bra. Nu är det några dagars väntan innan man får veta om man gick vidare.



Har jag tur så hamnar jag på samma utbildning som dig... /Claes

2010-06-14 @ 17:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0