Mindre än halva semestern kvar...

Är så glad att jag slipper spatsera runt i min uniform i denna värme... Stackars mina kollegor.

Det har ju då hänt lite sedan sist... Mijo har fyllt år, jag har varit på Lasse-konsert å så har vi hunnit med att umgås med vänner.

Idag var vi hos "Pumba" å Lena å deras 2 barn. Lena jobbade dock.

Mijo å Gabriel badade

"Flisan" åt glass i stora lass

Mijo cyklar utan problem sen en tid tillbaka

I söndags var vi hos Ella å Jocke ute på Stråkens hus. Erika, Ilari å Lea hängde oxå på.

Sonen är en liten badkruka...

Lea är dock en riktig liten fisk

Mijo åker hellre båt på land...

Söta Lea

Kvällsmat. Ilari, Mange å Annelie

Sonen har ju som sagt lagt till ett år till sin ringa ålder oxå. Många fina presenter fick han. Tack så mycket!

En gummibåt!

En eldriven motorcykel

Ett tält av Sara å Pierre

Tårtfrukost med Sara å Pierre på födelsedagsmorgonen

På lördagen kom det mer folk. Först ut var Lea.

Sen ramlade det på under dagen

Loa var sist ut. Sen däckade sonen helt utmattad.

Å så var det Lassekonserten oxå...

Gick tillsammans med Erika

Mötte upp Linus,

Patrik, Sara,

Pierre, några kompisar till dom å kusin vitamin oxå.

BÄSTA LASSE!

Nu inväntar jag grannen, Maria som skulle titta förbi en sväng. Ska planera lite inför hennes 40-års fest som går av stapeln nu på lördag.

Bye for now!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Måste bara säga, att jag har nog er sons dubbelgångare här hemma! På vissa bilder såg jag ingen skillnad haha =)



2012-02-27 @ 13:36:22
URL: http://mollamalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0