Fia 30 år!

Här kommer lite bilder från Fias (sambos syster) 30 års fest.
Vi hade superkul!!! Tack Fia för en helt otrolig kväll!
Några av bilderna är "stulna" från Fia. Hon hade anlitat en fotograf för kvällen. LYX!


Födelsedagsbarnet


Några av syskonen Rosdal å så jag


Lokalen (Jättemysig. Det var i ett skyddsrum...)


Födelsedagsbarnet och festfixaren Alex välkommnar till bords


Thailändsk buffe’



Uppträdande 1


Uppträdande 2


Sambo


Uppträdande 3


Uppträdande 4


Uppträdande 5


Dans


Jag å Therese dansar (tror jag...)


Fia river loss


YEAH!



Storasyster och lillebror Rosdal


Shake shake


Dancing queen!


Kusin Tobbe och Fias bästa vän Sofia


Sångfågel


SKÅL!



Hemma i Linköping hade det gått bra för Sara å Pierre som agerade föräldrar till pyret när vi var borta. Inga bekymmer alls. Tack Sara å Pierre! Vad skulle vi göra utan er?

Å imorgon åker jag tillbaka till Stockholm igen. Men denna gång åker jag utan sambo för att träffa Sara. Ska bli så skoj!

Nu dags att sortera tvätt å bege mig ner till tvättstugan. Inte lika skoj, men nödvändigt.
Trackback
RSS 2.0