En snabbis

Semestern är slut för länge sen å jag har nu "muckat" från SJ å jobbat på trafikverket i 1 vecka. Eller jobbat å jobbat, jag sitter ju bara bredvid å kollar på när alla andra jobbar. Utbildningen börjar v.35. Känns iaf väldigt bra! Alla är så himla snälla å gulliga. Tror inte att jag kommer ångra mitt byte av arbetsplats.
Lägger in några bilder från mitt nya jobb.

Man sitter framför massa dataskärmar hela dagarna

Ett exempel på hur en databild över spåren ser ut

Man använder sig även av grafer för att övervaka tågen

Här satt jag i fredags

Har egentligen inte tid att sitta här just nu, men ville iaf ge ett livstecken å tala om att allt är fint med oss. Försöker återkomma i veckan med ett längre inlägg.

Kommentarer
Postat av: Cina

Skönt att höra.. stort kram o krama de dina från oss

2010-08-25 @ 10:43:02
URL: http://livetsomfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0