Vad ska det vara bra för?

Jag syftar på den enorma snömängd som envist faller från skyn... USCH! Jag som hade tänkt att gå ut idag, men det blir inget med det.
Satt inne hela dagen igår när solen sken så fint. Var så himla trött, så jag ville passa på att sova när Mijo sov. TYPISKT!
Var iaf utanför dörren i onsdags. Sara å Pierre bjöd på dillkött (eller det var väl iofs Sara som stod för tillagningen). Så himla gott! Tack så mycket!
Efter maten gav sig Sara å jag å Mijo oss iväg till IKEA-huset. Lite shopping blev det. Fast det började lite segt inne på IKEA... 1 svart handduk kom jag ut med. Fast det tog jag igen sen. Hittade 1 par skor till sonen å sedan x antal klädesplagg på HM (oxå det till sonen). Notan slutade på 1500 kronor. Sambo fick komma å hämta oss med bilen så att vi fick med oss allting...
Mijos nya skor å några av kläderna från HM

Hittade även utemöbler till balkongen på IKEA, men eftersom vi hade vagnen med oss så fick dom inte plats i bilen, så sambo åkte å köpte dom igår istället.

Bordet...


Å soffan. Ska fixa dynor oxå

Har tagit lite mer kort på lägenheten. Fast det är inte så lätt att få till det när man inte har nåt vidvinkelobjekt till kameran. Men ni får ju ett hum iaf.
Badrumsskåpen

Hyllan i badrummet

Bakom drapperiet döljer sig badkaret

Matplatsen (dörr till Mijos rum)

Hyllor vid matplats

Sett från vardagsrummet

Vardagsrummet (dörr till vårt sovrum)

Vardagsrum

Vardagsrum mot balkong

Hallen (dom svarta sakerna på väggen är skoskåp)

Hallen sett från köket (dörr till badrum samt klädkammare)

Nyckelskåpet

Ytterdörren samt dörren till kontoret/gästrummet

Mijos rum, vårt sovrum å kontoret är inte klart än, så dom bilderna dröjer att tag till...

Kommentarer
Postat av: Lina Nyman

Oj så fint!!! Vad kul att fixa i ordning! Vi måste hinna lite mer sånt:-)

Kram Lina

2009-03-30 @ 11:39:05
URL: http://www.livifarsta.blogspot.com
Postat av: karina

fina bilder och söta skor.. gud så söta...

ni bor fint... vilken inredare du är....



vad är det för jobb? fått svar?



om 2½ vecka blir det praktik för min del...

har samlat på mig en del skolgrejer kvar men tror det löser sig... kraaam

2009-03-30 @ 22:51:23
URL: http://livetsomfisk.blogg,se
Postat av: kikki

Så fint ni har!!!!! du kan få komma hit och inreda sen, då har du lite jobb kan jag lova :) kram

2009-03-31 @ 22:52:19
URL: http://eklundens.blogg.se/
Postat av: Marie

Vad fint ni har fått det!! Var glad för att ni har påbörjat vår iaf.. Här uppe i Umeå är det en halvmeter snö kvar och det kommer dröja säkert en månad till innan vi får se barmark... Kram på er!

2009-04-03 @ 20:00:26
URL: http://wildabebin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0