Sammanfattning

Jag kom iväg till Stockholm å Sara. Trött var man ju, men det var kul ändå!
Tog först ett varv på stan med lite shopping å lunch. Sen bar det av hem till Sara för att göra oss iordning inför kvällen. Jenny kom oxå förbi. Slängde i oss varsin pizza innan vi drog vidare till Ida för att kolla schlagern. 10 förväntansfulla tjejer slog sig ner i soffan med snacks å bubbel... Vilken flopp det blev! Luften gick nog ur oss allihopa när vinnaren stod klar. Snopet!
Fast ingen av oss sörjde väl särskilt länge... Vi drack upp å gav oss iväg. Målet för kvällen var Dubliner, där Saras sambos band lirade. Bra ös! Duktiga grabbar det där...
Kvällen/natten avslutades med lite käk från Max å taxiresa hem till Sara, där soffan väntade för min del. Klockan hann nästan bli halv fem på morgonen innan John Blund tog över. Då hade jag nästan varit vaken i ett dygn. 5 timmar senare steg jag upp. Dags att bege sig hemåt igen till son å sambo som väntade.
Bilder kommer när jag har lite mer tid framför datorn. Inte alltid så lätt när man har en son som är mellan golv å tak hela dagarna...

Kommentarer
Postat av: karina

låter som du hade en bra sthlms resa...

det hade du gjort dig förtjänt av...

jag gilllade inte vinnaren heller btw..

vem höll du på.. jag vet inte.. hade ingen superfavvo men Sarah och måns var bra

2009-03-17 @ 21:40:33
URL: http://livetsomfisk.blogg,se
Postat av: karina

superkram

2009-03-17 @ 21:41:03
URL: http://livetsomfisk.blogg,se
Postat av: Sara

Ser fram emot bilderna:D!!

Mysigt att du kom upp!



P& K

2009-03-19 @ 22:58:33
Postat av: karina

kram kram

2009-03-20 @ 20:39:39
URL: http://livetsomfisk.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0