Snörvel

Då börjar det tydligen om igen... Sonen är genomförkyld. Koksalt å nässpray verkar inte bita på honom. Så inatt var det riktigt jobbigt. Han vaknade ungeför 1 gång i halvtimmen, så någon sömn blev det inte för min del. Skulle jobbat idag, men ringde jobbet i morse å förklarade läget. "Inga problem, var du hemma å vila upp dig", fick jag till svar. Det var precis vad jag villa höra! Sambo har stannat hemma från skolan idag oxå, så att jag kan få lite avlastning. Det tackar vi för.
Är lite orolig för att jag inte ska komma iväg till Stockholm på lördag på grund av sonens envisa förkylning. Det vore ju typiskt! Men det känns inte så schysst att lämna över hela lasset på sambo...
Håller tummarna för att snuvan ska ge med sig lite under morgondagen.

Kommentarer
Postat av: karina

vilken otur ni har.. låter som han börjat på dagis redan... kanske bildar han nu antikroppar för just dagisstarten så han inte blir sjuk då.... hoppas...

kramar om och hoppas han blir bättre så du kommer iväg... ledsen att vi inte kunde ses.. lovar nästa gång... kramar om

2009-03-12 @ 20:40:06
URL: http://livetsomfisk.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0