Blivande svärmor?

Äntligen har värmen kommit! Fast nu klagar man på att det är för varmt istället... Aldrig blir man nöjd.
Men nu känns det iaf lite roligare att gå ut å hitta på nåt med sonen, när regnet inte öser ner.
Valla har blivit ett populärt tillhåll. I måndags gjorde Sara, jag å Mijo en utflykt dit å igår packade sambon väskan å for iväg till samma ställe med Jonas, hans dotter Milia å så Mijo oxå då förstås.
Å visst gillar han djuren...



Å jag tror att Mijo har skaffat sig en flickvän oxå... Han å Milia var så kärvänliga under utflykten...







Sötisar


Oj, vad mycket bilder det blev... Kan lika gärna lägga in några till...





Nej, nu måste jag sova. Har suttit här alldeles för länge. Tog en evighet att ladda upp filmen, så jag designade om bloggen lite under tiden. Vad tycks?

Sleep tight!


Kommentarer
Postat av: Cina

fin site... verkligen... o fina bilder... ska kolla filmen senare.... o sen... vill jag snart träffa er live... :) kraaam

2009-06-27 @ 00:07:52
URL: http://livetsomfisk.blogg.se/
Postat av: Patrik

Hej du! Sidan blev riktigt snygg, måste jag säga!! Väldigt fina bilder ni får till alltid och bra kvalitet på filmningen oxå, var den med kameran?

2009-06-27 @ 02:40:21
URL: http://mycommonlife.blogspot.com
Postat av: Linda svarar Patrik

Ja, det är filmat med kameran.

Ser fram emot att träffa er den 4:e eller 11:e juli=)

2009-06-27 @ 07:34:24
URL: http://sambomedkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0