Vart försvann sommaren?

Oj, oj ,oj vad tiden går... Ändå gör man inte så mycket mer än jobbar. Sover borta en hel del, så det blir inte mycket tid man spenderar här hemma. Inatt sov jag i Gävle, men ikväll får jag gå å lägga mig i min egen säng. SKÖNT! Man sover inget vidare på hotell (särskilt inte när man stiger upp vid 5 på morgonen). Jobbar imorgon oxå, sen är jag ledig 3 dagar.
Ser fram emot lördag. Då blir det Lundell för hela slanten vid Bergs slussar. Hoppas bara att solen stannar kvar... Å att förkylningen inte bryter ut. Vaknade med halsont i morse, det bådar inte gott. Sonen går oxå å snorar. Han började på dagis idag. Det hade gått så bra. Lite trots vid sövningen efter lunch bara, men det kommer nog ordna till sig.

Har inte så mycket nytt att komma med... Sonen går nu helt själv (eller rättare sagt springer...). Oskar (pappas katt som vi ärvde) verkar ha kommit lite mer "till rätta" nu. Han går iaf på lådan, så vi hoppas att vi nu slipper hitta pölar lite varstans i lägenheten.
Håller på att tömma pappas lägenhet på all skit. Inte så mycket kvar nu. Blir väl att försöka hinna det sista i helgen. Har oxå kollat upp lite ang. begravningen. Pappas önskan var ju att bli utspridd på Gotland, så vi måste skicka en en ansökan till länsstyrelsen. Det kan tydligen ta lite tid (eller förmodligen lång tid), men vi hoppas iaf att dom ska försöka skynda på det lite. Har ju ingen lust att åka till Gotland å sprida aska i snöstorm...

Nä, mycket mer än så är det väl inte för tillfället. Eller jo, vi har fått tid till barnkliniken för att kolla Mijos blåsljud. Tors den 13:e aug ska vi dit. Återkommer med mer info efter undersökningen.

CIAO!

Kommentarer
Postat av: Cina

kul att du är tillbaka.... saknat att läsa... men jag har med gjort uppehåll.. så det är så klart oki och förståligt... skönt att ni snart är klara i pappas lgh och begravningen verkar arta sig.. och måste vara skönt ändå att få blåsljuden ur världen... imorgon är det vår största dag... UL...

kram

2009-08-05 @ 22:25:15
URL: http://livetsomfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0