Grattis i efterskott!

Har egentligen inte tid att sitta här just nu... Ska möta Madde på stan kl sju. Hon fyllde år för ett tag sedan, men jag hade ingen möjlighet att medverka på hennes fest (sambo hade redan bokat studentfesten då...), så jag tänkte istället bjuda ut henne på restaurang. Å idag ska det då äntligen ske. Inte alltid så lätt att hitta tid som passar båda, men bättre sent än aldrig heter det väl.

Hade kanonroligt på personalfesten för er som undrar... Dock satt "efterdyningarna" kvar i nästan en vecka (man är visst ingen ungdom längre). Men det är väl iofs bara ett bevis på att man haft en toppenkväll!!!

Var ute hos mor igår. Sambo bytte däck på bilen. Den ska besiktigas snart... Undrar hur det går?! Det kan ju vara så illa att det blir körförbud på skrothögen (kanske lika bra). Ska köpa ny bil har vi tänkt, men ekonomin tillåter inte riktigt det så länge jag går hemma å sambo pluggar, så vi håller tummarna för att vi iaf kan ha vår bil kvar tills bättre tider kommer.

Oj, oj time flies!

Kommentarer
Postat av: Cina

glad att du stal tid för att uppdatera oss..

kul att höra.. men det där städandet jag läste om på facebook kan ju inte vara bra.. blundar för dammråttorna hoppas middagen blir/blev trevlig med väninnan.. kanske en kall öl slank ner?



hört att ni ska få oförskämt bra väder till helgen..

och här skulle det kunna bli upp mot hela 11 plus

men jag har valt det själv så jag ska inte klaga



kram på dig

2009-04-23 @ 19:08:06
URL: http://livetsomfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0