Snuvad på sommaren

Idag kommer sambo hem. Mijo å jag har fördrivit tiden ihop med Kim. Igår var vi på stan (jag köpte skor) å idag har vi varit å ätit på Plaza. Husmansbuffe.  Alex å Niclas (kollegor) var oxå med.

Sonen börjar bli lite krasslig. Det hostas å snörvlas en hel del å tempen visar på något högre än normalt. Hoppas det inte blir värre. Har gett honom koksaltlösning å det är INTE populärt, men det verkar iaf hjälpa lite mot snuvan.

Jag önskar mig en hiss i 30-års present för er som undrar vad ni ska köpa. Är så less på dessa trappor!!!! Jag längtar till den dagen då Mijo själv kan transportera sig upp å ner... Bärselen blir lite bökig nu när man måste klä sig i flera lager för att besegra kylan. Å än så länge har den bara börjat...
Känns lite som att jag missade sommaren detta året. Satt ju mest å ammade i soffan då. Å nu när sonen är pigg å glad på att komma ut så slår vädret om. Typiskt! Det tar ju betydligt längre tid att komma ut nu oxå, när alla lager på lager först ska på. Å om han somnar när man är ute så måste han väckas för att kläs av när man kommer hem, så att han inte drabbas av värmeslag. Stackars trötta barn.

P-plats kanske är fixad. Kusin Figge skulle kolla upp lite alternativ i hans kvarter (som inte är så långt från oss). Så snart kanske vi kan få "hem" bilen.

Blir som sagt ensam i helgen oxå. Det är ju visst nån "alkomässa" i Stockholm som hägrar för sambo med  vänner. Saras sambo ska spela på mässan med sitt band (för 8:e året i rad) å det hade ju varit kul att lyssna på. Å träffat Sara oxå för den delen. Jag är nog lite avundsjuk på er som ska dit... Men have fun!

Nej, nu får det räcka. Jag går å leker "mamma, pappa, barn" istället


Å kossan säger Muuu...


Kommentarer
Postat av: Sara

Du kan följa med oss till Mariestad istället och fira Pierres 25-åriga bror! Det vore väl en hit? :)

2008-09-19 @ 10:55:44
Postat av: karina

gud så söt han är... kram

2008-09-20 @ 18:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0