Pust!

Jag är helt färdig! Nyss hemkommen från personalmöte på Cloetta center. Ny säsong börjar ju nu, så vi fick lite info om kommande event samt introduktion i det nya kassasystemet.
1:a hockeymatchen är den 18:e sep, men då ska jag inte jobba. Tänkte nog vänta till nov/dec innan jag gör min säsongsdebut. Pyret måste bli lite större först... Fast sen blir det nog att gneta nån dag (kväll) i veckan.

Har varit på Ikeahuset med Kim idag oxå. Sonen var så snäll hela tiden, inget gnäll. Det är vi tacksamma för=).

Mamsen var förbi en sväng här hemma oxå å hälsade på sitt barnbarn lite.

Nu blir det sängen för min del. Mijo sover sen en stund tillbaka. Han somnade i pappas knä när jag var iväg. Fick dock krångla av honom jeansen för pyjamasen hann inte sättas på i tid innan ögonen stängdes... Men det funkade det oxå.

Sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0