Hopplöst...

Jodå, vi kom ut en sväng idag. Fast det såg mörkt ut ett tag... Himlen var svart å regnet öste ner. Trodde aldrig att det skulle sluta. Men det gjorde det iaf. En stund... Å då passade vi på att smita ut. Det blev en runda på stan. Handlade lite kläder till pyret å yoghurt till mig.

Nu ligger han nöjd i sitt gym i tuttar på nappen. Sötnos!

Vad som händer resten av dagen/kvällen har jag inte klurat ut än. Men förmodligen blir det soffläge å förhoppningsvis tidigt i säng. Jag är grymt trött! Grannen hade fest igår. Det var ett himla dunkande. Till slut skickade jag iväg sambo för att be dom dämpa sig lite. Det visade sig att dom höll på att hoppa(?) i lägenheten. Skumt... Fick iaf nån timmes sömn innan sonen vaknade. Hoppas på några fler inatt...

Nu var inte gymmet så kul längre... Dags att hitta på en ny aktivitet.




Kommentarer
Postat av: karina

kramar om lite...

2008-09-06 @ 22:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0