"Här kommer Pippi Långstrump"

Far å son har sångstund i soffan. Verkar uppskattat av sonen. Undrar om grannarna är av samma upfattning..?

Lite sliten idag... Var ju på kalas igår! Himla trevligt. Så att man är lite trött idag får det vara värt. Det blev lite senare än beräknat. Kom hem nån gång runt halv 1.
Sonen verkade iaf vara mån om min sömn inatt. Han sov till 05.30!!! Har aldrig hänt innan. Tack Mijo! Dessutom sov han 3 timmar under dagen idag oxå, så jag kunde vila ögonen lite i en bok.

Vi har, kors i taket, lyckats komma ut en sväng idag, trots tröttheten. Ett halvt varv runt ån å sen besök på Hemköp. Det blir dock lite tungt att promenera med pyret. Han har börjat rata vagnen mer å mer å vill istället bli buren. Till slut brukar han iaf somna å då är vi inte sena med att stoppa ner honom i transportmedlet.

Kommande vecka kommer att bli lite ensam... Sambo åker på onsdag till Stockholm för att gå på konsert (Coldplay). Kommer tillbaka hem på torsdag, men bara för att vända... Lördag blir det återigen Stockholm för att denna gång besöka öl&whisky mässan. Beräknad hemkomst; söndag. Men jag får väl ha en innestående.







Kommentarer
Postat av: karina

ohh vad mysigt att pappa sjunger för den lille..

ibland känns det så tomt utan.. men nu är det ju skolan som hägrar och då vore det dumt just nu...



behöver orda med dig.. kanske maila..

ska jag använda lunarmailen eller hotmailen??

ang ditt jobb...

2008-09-16 @ 21:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0