Då var det dags igen...

...för det vanprydande munsåret att blomma upp. Å det kom ju lika lägligt som alltid. Det är 2:a gången på 2 månader som dom variga blåsorna dyker upp. Aj, aj, aj. Hoppas jag inte skrämmer iväg mina gäster imorgon när dom ser mitt vanskapta ansikte. Jag smörjer som en dåre med salva för att försöka mildra det så mycket som möjligt, men det verkar hopplöst. Kanske skulle man satsa på en maskerad istället. Då är jag en given mumie...

Har skickat iväg barn å man ut på stan för att handla. Själv vill jag inte visa mig bland folk i det här tillståndet, så jag gömmer mig på min kammare. Får väl se vad dom kommer hem med. Pyjamas å haklappar till pyret står det på inköpslistan iaf...

Trots dom dåliga utsikterna för mitt utseende så ser jag ändå fram mot morgondagen. Smörgåstårtorna är beställda å vinet ligger snart på kylning. Ska bli gott med ett glas i goda vänners lag.

Det gick bra hos frissan igår. Jag är nöjd! Så håret behöver jag ju iaf inte bekymra mig för. Men jag antar att ingen skulle märka om jag så färgade håret grönt. Blickarna kommer nog ändå att fästa sig i området kring min mun. SUCK!


Ja, man har ju haft bättre dagar...









Kommentarer
Postat av: karina

hej

hoppas du fick en bra dag..?

och att du får ett fint firande imorgon.. trots musåret.. det är säkert mest du som ser det läskiga i det... stor kram

2008-09-26 @ 20:50:40
Postat av: karina

tack för din snälla kommentar...

nej hon kan inte åka buss.. för hon har dagistider och läggtider att passa.. men det var inte jag som gjorde henne med barn.. vad jag vet... känns skitbra att tagit detta beslutet för MIN skull... gud.. jag skulle kunnat betalat för att den blicken jag fick när jag frågade henne om hon skulle med oss på lunchrestaurangen idag.. och hon sa nej för hon har inte råd...

2008-09-29 @ 21:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0