Sleepwalking

Usch, idag är jag vissen. Känns som huvudet är fullt av bomull å ögonen fulla med grus. Tror att det skulle kännas bättre med "lite" sömn. Men det är inte så lätt ordnat.
Jag ska väl egentligen inte klaga. Oftast får jag 4-5 timmar oavbruten sömn varje natt, men det räcker tydligen inte.
Men, men någon gång kan jag säkert ta igen den förlorade sömnen. När jag var tonåring kunde jag sova till 12-13 på dagarna, så om cirkus 15 år kanske Mijo oxå lyckas hamna i "tonårskoma". Då ska jag passa på att sova ut... Längtar!!!

I måndags fick vi bilen. Jag har dock inte sett den än...
Sambo är ute å kör nu. Han skjutsar hem mamma å Bengt. Dom har varit på Ålandskryssning. Kanske har mamsen köpt nåt gott till sin dotter...

Igår var vi på bvc. Sonen fick sin 1:a spruta. Det gick jättebra! Gnällde lite när hon stack in nålen i låret, men sen jollrade han så glatt igen. Hoppas det alltid kommer gå så smärtfritt.
Han väger numera 6 kg å är 60 cm lång.

Pyret sover nu, så jag ska nog härma honom å kasta omkull mig i sängen en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0