Baka, baka liten kaka

Igår var vi till Mantorp. Eller närmare bestämt City gross, för att handla. Vi tog med pyrets vagn för en provtur. Funkade kanon!!! Efter en stund somnade han till och med i den. Å det har väl typ aldrig hänt förut.
Idag när jag var på stan med Alex å Hella upptäckte jag dock ett stort minus med vagnen... Den sätter igång larmet i vissa butiker. Vet inte om den består av nåt magnetiskt material eller vad det kan vara. Pinsamt är det iaf! Å innan vi kom fram till att det var vagnen som utlöste larmet... Kände mig som värsta snattaren.
Måste ringa företaget som vi köpte vagnen av å forska vidare i frågan. För så här kan vi ju inte ha det.

Igår var jag en riktigt duktig "hemmafru". Bakade äpplepaj! Å inte en sån där vanlig smulvariant, utan en med havregryn å sirap å lite annat i. Den fick godkänt. Sirapen gjorde att den blev lite knäckig i konsistens å smak. Gott!!!

Ikväll ska jag träffa Åsa (inte "den vanliga" utan min granne å tidigare kollega). Hon ska bjuda på hemmagjord kebabsallad. Ser fram emot det! Hon har det lite kämpigt just nu. Körde nästan på en person med tåget förra veckan. Lyckades få stopp på tåget i sista stund. Fy, vilken mardröm. Vem skulle inte deppa ihop då???

Nu "piper" det från babygymet. Måste rusa!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0