Instängd

Väntar på tvätten... Det suger att sitta inne i det här vädret. Men det var verkligen panik, så jag var tvungen att ta tag i tvätten idag. Man har ju inte lika stor garderob längre nu när magen behöver lite mer utrymme, trots att den inte är så stor. Var ju på ultraljud i torsdags men allting såg helt normalt ut. Det är ju ingen jättebebis, men den håller sig iaf inom normalkurvan. Så nu har vi hälsat på han. Å han blinkade tillbaka.

Sambo var iväg igår å inhandlade en bilbarnstol i Norrköping. Vi hittade en fin på Blocket för 500 kronor. Så nu är nog allting inhandlat. Förutom blöjor å tvättservetter å hela den biten... Men det ska nog hinnas med det oxå. Snart har jag ju all tid i världen. Jobbar bara 2 dagar till *SMIL*

Var även hos veterinären igår med min andra bebis (Jack). Hans öga hade sett lite suspekt ut dom senaste dagarna. Å mycket riktigt, det såg inte bra ut. Han hade tydligen rivit sig i ögat å skadat hornhinnan. Så det blev kortisonspruta å ögonsalva som ska "droppas" i ögonen 2 ggr/dag. Vi försöke oss på det igårkväll, men det var inte uppskattat av Jack. Så vi får väl se hur det kommer gå med det i fortsättningen. Ska på återbesök nästa vecka igen å se om det blivit något bättre då.

Nu ner å hänga tvätten så jag kan ta mig ur denna lägenhet nån gång idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0