Ensam är stark (eller nåt)...

Klockan är 16 å jag kom precis ut ur duschen... Seg dag. Kunde inte sova inatt. Först var det grannen med gitarren å sen satte det igång å åska (riktigt ordentligt å länge). Fick sova på dagen idag istället. Risken är ju nu stor att jag inte kommer att kunna sova inatt. Tack grannen å moder natur!

Ska snart bege mig ner till affären. Som vanligt ekar det tomt i kylskåpet. Ändå tycker jag att jag springer till affären både nu å då. Kanske borde satsa på en ordentlig storhandling istället. Men det blir ju lite dyrt om man ska göra det på Hemköp. Får väl tigga skjuts av nån som har bil så man kan välja ett lite mera prismedvetet ställe.

Blodpudding blir det på menyn idag. Inte direkt någon gourmetmiddag, men nyttigt å billigt, så det får duga. Måste hålla i mina slantar för dom kommer att behövas i höst.


Ledsen om det kommer som en chock för vissa, själv har jag haft tid att bearbeta beslutet ett tag å jag känner nog att det är det enda rätta. Men det var inget lätt beslut å ibland tvivlar man fortfarande lite.
För det var ju inte direkt någonting man önskade, så det är trist att det blev som det blev, men nu är det som det är... I höst blir jag ensamstående mamma. Låter nästan som ett skällsord... Sambo flyttar tillbaka till sin lägenhet å jag blir kvar här. Det var ju ingenting man önskade, men ibland blir inte saker å ting som man har tänkt sig. Får göra det bästa av situationen å hoppas på att den värsta frustrationen kommer att lägga sig med tiden. Det blir nog bra (det måste det bli).


Kommentarer
Postat av: Lina Nyman

Jättetråkigt Linda, läste det nu, otroligt trist att det blev så(utan att ha ngn som helst aning om om orsaker och så). Jag känner med er. :-(

Kram Lina

2008-06-26 @ 00:08:06
URL: http://livifarsta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0