Gräsänka

Idag åkte sambo till Eindhoven, så nu bor man ensam över helgen. Fast jag ska ju iof inte heller vara hemma så mycket, sover i Västervik imorgon.

Hittade en spjälsäng på blocket idag som jag ska åka å titta på. Patrik är snäll å skjutsar mig. Å på måndag åker jag mad mamsen å köper vagnen. Bäst att passa på medans man har pengar kvar. Fick ju lite extra lön av SJ denna månad, så det passar ju jättebra. Kanske lite tidigt att börja handla grejer till den lilla redan nu, men man vill ju ändå passa på när man hittar bra erbjudanden. Skulle någonting gå fel med magen kan man ju alltid sälja grejerna igen. Fast det hoppas vi ju verkligen inte att det gör.

Stefan kom precis förbi å lämnade min picnic-korg som jag glömde hos honom i somras. Kan ju inte direkt påstå att jag har saknat den. Har nog bara använt den 2 gånger tror jag.

Börjar bli lite hungrig nu å tvätten måste hämtas från torkrummet oxå. Så det är väl bäst att man sätter fart...

image21
Sängen vår lilla bebis kanske får sova i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0