Glasklart

Nu kanske jag snart får synen tillbaka. Beställde nya linser idag. Dom jag har nu har jag haft i säkert 4 månader fast dom egentligen ska bytas efter en... Är ju lite dålig på att ta ut dom varje kväll oxå. Ibland kan dom sitta i en hel vecka i sträck. Inte konstigt att det skaver å kliar i ögonen. Men nu är nya på väg, ska bli så SKÖNT!

Sov i Vimmerby inatt. Eller sov o sov.., vaknade kl 01.30 å kunde inte somna om. Så idag har man varit som ett vandrande lik. Å imorgon börjar jag kl 04.40 *SNARK*

På fredag är det ju iaf lön. Det ser jag fram emot. Får "lite" extra bonus av SJ oxå för att det gått så bra för företaget under 2007. Alltid välkommet med några extra kronor nu när man måste spara pengar tii babysaker.
Blir antagligen att köpa en vagn denna månad. Babyproffsen har ett bra erbjudande på en helsvart kombivagn. 2995 kr är ju helt överkommligt. Har hittat ett jättefint skötbord på rockstarbaby.se oxå. 2000 kr kostar det, men det får det vara värt för det är det enda skötbord vi har hittat som ser okej ut. Gillar ju inte när det är massa krimskrams i babyblått eller rosa. I den här familjen blir det stilrena saker som matchar i färg och med resten av inredningen i huset. Fast när ungen får en egen vilja får jag nog vika mig lite är jag rädd...


image20
Denna får det nog bli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0