Blåfrusen

Iiiihhh, vad kallt det är. Skulle tagit långkallingarna i morse. Inte ens på pendeln slapp jag kylan utan satt å huttrade med vantarna på. Lite värme på jobbet är det för mycket begärt???

Ringde läkaren igår angående provsvaren. Dom hade tydligen skickats den 20:e dec. Konstigt att jag inte fått dom då... Skulle avvakta ett par dagar annars fick jag höra av mig igen.

Träffade Patrik igår oxå. Det var ju ett tag sen sist. Vi käkade en bit mat på "Ribban" å snackade skit. Äntligen verkar det som att han träffat en liten Donna iaf *smajl*. Grattis!!!

Ledig 3 dagar nu *wiihhh*. Vad ska man göra då? Emelie har lite galej hos sig på lördag för då fyller hon år (grattis, grattis), så det kanske blir en liten tur till Finspång.

Nu kurrar magen så det är nog dags att fylla den med lite mat. Sen blir det ett vil på soffan *snark*.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0