Vardagsbestyr

Tvättar *boring*.

Har varit i Norrköping med sambo idag. Besökte babyland+babyproffsen. Notan slutade på 1100kr. Men det kommer ju nya pengar på måndag *äntligen*.

Jobba i helgen. Pendel å Kalmar imorgon å söndag pendel hela dagen/kvällen. Skulle egentligen åka till Gävle på söndag, men bytte tur med Christopher. Tack så mycket, slapp jag det!

Funderade på om jag skulle springa iväg å köpa en bok, fast det regnade för mycket så jag struntar i det. Får bli en annan dag. Tänkte läsa den 777:e mannen. Handlar om Hagamannen, vilket jag finner som intressant läsning. Gillade ju Lasermannen, så då borde ju denna oxå funka. Läser iofs redan en bok (Bitterfittan), men det finns ju inget som hindrar att man börjar på en andra. Jag är ju kvinna, så simultankapaciteten är det väl inget fel på...

Snart dags att spring ner å hänga lite tvätt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0