Tack för maten!

Slutat för dagen. Sååå skönt! Å sambo hade fixat mat tills jag kom hem. Tack!

Bytte Emils sko idag när jag var i Stockholm. Det var inga problem å glad blev han oxå. Fick 2 godispåsar som tack *MUMS* Köpte ett par jeans i stl 56 oxå å en vit mysdress m luva. Himla sött...

Blir en lugn kväll ikväll. Börjar kl 05.29 imorgon. Tror det kan bli att spela lite spel å kolla tv restan av denna dag.
Känner mig lite seg. Det blev lite senare igår än beräknat. Käkade mat m Emil när jag kom hem från Västerås å klockan tickade visst iväg... Men det var iaf trevligt å maten smakade bra. Sambo var iväg hos några vänner å hade visst kommit hem vid 4 imorse. Fast det vaknade jag som tur var inte av.

Ska till optikern imorgon efter jobbet å prova dom där dyra linserna... Jag vill inte betala 2000 kr, men vad ska man göra åt saken. Jag måste ju se. Men det skulle ju vara betydligt billigare att köpa en vit käpp istället...

image29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0