Snart kommer John Blund

Kom precis hem efter att ha jobbat på hockeyn. Känner mig trött, både i benen å i huvudet. Ganska mycket var det att göra idag. Men vi vann iaf med 7-0 över Brynäs.

Några av sambos vänner var ju förbi igårkväll. Dom spelade roborally å jag tittade på. Men det verkade aldrig som att det där spelet skulle ta slut nån gång, så jag gick å la mig. Sambo blev väl lite besviken över det, men vad ska man göra? Inte så kul att bara sitta där...

Ledig imorgon. Ännu inga direkta planer, så får väl se vad som händer. Antagligen ingenting...

Dissade melodiefestivalen även denna helg. Jobbade ju förvisso, men hade nog inte kollat på den även om jag fått chansen. Börjar bli ganska trött på allt tjat om denna tillställning. Carola hit å Christer Sjögren dit...
Nästa helg kommer spektaklet till Linköping och Cloetta Center. Hade fått jobba då, men jag jobbar redan på SJ den helgen. Kanske lika bra det...

Nu kan jag snart inte hålla ögonen öppna längre, så det är väl bäst att lägga sig tillrätta i sängen innan man somnar.

Natti, natti


image33
Skitspel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0