Rasten tar visst aldrig slut

Har nu rast i Västerås efter att precis haft 4 timmar rast i Eskilstuna. Om 1 timme är jag dock på väg hem igen. Ska bli så skönt när den här dagen är över.
Imorgon bär det av till Stockholm. Ska byta en sko till Emil oxå när jag ändå är där. Han fick 2 olika storlekar sist vi var i Stockholm å shoppade. Trist för han. Men nu löser det sig ju iaf.

Har köpt en megapåse med smågodis i Eskilstuna som jag nu med god aptit vräker i mig. Misstänker att jag kommer att vara spyfärdig lagom till tåget ska gå. Men gott är det...

Missade 1:a delfinalen av melodiefestivalen igår. Fast jag gråter inte direkt blod över det. Det känns som det har blivit lite väl hypat på senaste tiden. Först är det ju massa delfinaler, sen är det 2:a chansen å så är det jokrar å grejer innan den stora finalen. Vem orkar??? Så jag bojkottar nog den i år. Kanske att jag sträcker mig till att se den stora finalen. Men man lär väl höra alla låtarna till leda på radion innan dess...

Många sjuka är det visst på jobbet nu. 16st var antalet igår. Det verkar vara något halsvirus av nåt slag. Jag håller tummarna för att jag slipper åka på det. Visst skulle det vara skönt att få vara hemma lite, men jag slipper helst värk i halsen å feber i så fall. Är ju ledig på onsdag så jag får väl se fram emot det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0