Mammas duktiga kille=)

Igår var det dags för Mijos 2:a spruta. Å han var så duktig!!! Inte ett ljud när barnmorskan körde in nålen i hans lår. Till och med barnmorskan var imponerad över sonens tystnad... Senare på kvällen blev han dock lite gnällig, men idag är han solstrålen personifierad.

Var en sväng på stan igår oxå för att hitta en ny overall till pyret. Den han har nu börjar bli lite trång. Men det var lögn i hel...e  att hitta någon. Verkar som att alla overaller är slutsålda annars kostar dom 1000kr å det har jag ingen lust att betala. Det får bli en sväng ut till Ikea-huset å kolla om det finns någon där.

Imorgon ska sonen å jag på "utflykt" till Lövingsborg å hälsa på Erika å Lea. Såg dock att det skulle komma massor av snö imorgon, så vi får väl se om vi kan pulsa oss fram...

Annars är det väl inte så mycket annat som hänt i livet just nu. Dagarna rullar på och vi försöker sätta upp lite vardagliga rutiner för Mijo vad gäller mat, sömn å social aktivitet. Det funkar ganska bra å han har nu börjat somna lite tidigare om kvällarna. Hoppas det blir bättre med sambos nattning av sonen oxå. Han blir ju oftast väldigt skrikig å gnällig när sambo försöker få honom att sova. Vore så skönt om det ville släppa! Jag ska ju på julbord med jobbet nästa vecka å vill gärna slippa oroa mig för att sonen är helt hysterisk här hemma...


Kanske skulle man skaffa en sån till Mijo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0