Flyttdags?

Idag har vi varit i Ljungsbro. Vi lämnade av sonen hos min mor för att sedan promenera ner till pappsen (som jag inte träffat på typ 1 år...). Han är gaggig nu, farsgubben. Men han har ju levt ett "hårt" liv, så det är ju inte så konstigt. Får väl se hur länge han står pall... Gick sen tillbaka till Mamma Mu å fikade innan vi for hem igen.

Imorgon kommer det ett par å kollar på vår lya. Dom hade satt in en annons på Blocket att dom ville byta sin 4:a mot en 3:a å jag var ju inte sen att kasta mig på telefonen.
Får hoppas det går vägen denna gång...
Deras lägenhet ligger i T1 (nära Valla för er som inte har stenkoll på Linköping). Det finns diskmaskin, 2 badrum (ett med dusch å ett med badkar) å en stor balkong. Även där är det 2 ingångar precis som här, men där finns det även ett pentry (litet kök) i det angränsande rummet. Iofs ingenting som man kanske kommer använda, men det blir väl att ha det rummet som gästrum/datarum å då kan ju sambo koka sitt kaffe där eller göra sina nattmackor när han sitter uppe å pluggar, haha.
Hyran ligger på 8200kr/mån, så lite knapert kommer det ju att bli fram tills sambo börjar jobba... Fast det får det vara värt i så fall för det är ju ett riktigt bra område med tanke på att man har barn. Det finns flera förskolor "precis runt knuten" å lekpark ute på gården. Perfekt! Och så tar det ju bara en "kafferast" att gå ner till stan.
Well, well vi får se hur det går imorgon när dom varit här å inspekterat. Jag återkommer då.




Kommentarer
Postat av: karina

håller tummarna för er och lägenheten...

jag har pratat med sj föresten och de överlägger nu OM jag ska få praktik på tåget... spännande spännande...

kram

2008-12-16 @ 00:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0