Växtvärk...

Jodå, större blir han allt vår lilla prins. Vågen visade på nästan 4300g när vi var hos barnmorskan i tisdags. Å kanske börjar hans mage bli lite bättre oxå. Men jag vågar inte riktigt ropa hej än... Han är fortfarande kinkig på kvällarna å har inte bajsat sen i söndags, vilket han inte verkar helt nöjd med. Han försöker, men det kommer inget... Dock inget att oroa sig över enligt bvc.
Fast dagtid är pyret iaf nöjd å glad för det mesta. Har provat bärselen ett par dagar å den trivs han i. Skönt att slippa kånka vagnen upp å ner för dessa jä..a trappor varje gång man ska ut.

Var på stan en sväng idag å handlade lite höst/vinterkläder till sonen. Det blev en fleecejacka med byxor samt en typ av overall. Lite svårt med storleken dock. Man vet ju inte hur stor han kommer vara om en månad eller två om han ska fortsätta gå upp i den här takten. Men jag tänkte "bättre för stort än för litet".

Sambo är iväg på nån typ av avslutningsfest för sommarjobbarna på jobbet, så Mijo å jag har fått roa oss själva ikväll. Det blev i vanlig ordning framför tv:n. Nu sover han dock, vilket jag oxå ska passa på att göra. Jag är inte direkt jättetrött, fast om jag inte går å lägger mig nu så kan broarna vara brända sen... Det är ju inte ofta lillen sover mer än 4 timmar i sträck.

Natti natti


Sweet dreams...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0