Timeout

Igår tog jag en paus från mammarollen. Sambo tog hand om sonen medan jag åkte till ikeahuset å shoppade loss. Såklart handlade jag mest saker åt pyret, men ett par jeans unnade jag mig själv iaf.
Sambo hade dock inte haft det så svettigt här hemma eftersom Mijo bestämde sig för att sova när mamma var borta.

I fredags var lillkillen hos frissan. Fast han får vänta med att klippa sina fjun tills det vuxit till sig lite. Istället var det sambo å jag som blev fina i håret=).

Annars har helgen varit lugn för min del. Hade ju gärna gått på Winnerbäck-konserten som hölls på Stångebro i lördags, men eftersom sambo var iväg på nåt studentjippo så fick jag vara hemma med lillen, vilket iofs inte gjorde mig nåt. Sambo har däremot lovat att hålla sig hemma den 13:e sep. Då har en kollega (Kim) födelsedagspartaj å det hade jag tänk att jag skulle närvara lite på. Ser fram emot att få vara lite social med "vuxna" människor som ombyte. Inte för att jag inte tycker om att umgås med sonen, utan för att det kan vara trevligt med lite variation. Det blir ju dock inget avancerat för min del, utan lugnt å städat. Å särskilt sent kommer det inte heller att bli. Nu måste jag bara hitta någon bra present till Kim oxå...

Kommentarer
Postat av: Lina Nyman

Det gör du rätt i! Typiskt att Mijo sov när Mattias var ensam med honom! Säg åt brorsan att ge dig "ledigt" oftare, man behöver faktiskt få komma iväg ibland! :-)



Kram

2008-08-26 @ 16:34:20
URL: http://www.livifarsta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0