Stimulans

1:a bussturen för Mijo idag. Familjen bestämde sig för att åka på en liten utflykt till Ikeahuset. Det gick kanon. Kom hem med ett babygym å lite leksaker. Sonen är ju mer "med" nu, så det kan ju vara lämpligt att följa med i utvecklingen å stimulera hans sinnen lite. Han blir ju lätt uttråkad har vi märkt. Men nu ska han väl vara nöjd en stund hoppas vi.

Hungrig är jag. Har inte ätit nån mat idag. Har dock ställt sambo i köket, så snart ska jag få mätta min mage. Lasagne blir det visst.

Nu är det nån som har tröttnat i sin babysitter... Bäst att rusa dit å hitta på nåt annat kul att göra.


Mijos mumingym





Kommentarer
Postat av: Lina Nyman

Jättefint gym!

2008-08-28 @ 20:57:21
URL: http://www.livifarsta.blogspot.com
Postat av: karina

jepp.. du är min första sambo juh...

2008-08-30 @ 07:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0