Fikasugen

Är i Västerås. Har rast nu, sen en sväng till Stockholm å tillbaka innan det bär av till hotellet för överliggning.

Har varit sjuk (igen). Jädra förkylningsvirus som aldrig ger med sig. Är fortfarande inte helt 100, men försöker jobba på ändå. Tog en extra gnettur nästa vecka för att täcka upp karensdagen. Det blir ju min sista fulla lön innan jag går hem på föräldraledigt, så det är väl bäst att försöka krama ur så mycket pengar som möjligt. Sen vet man ju inte när man får några nästa gång...

På måndag har jag överliggning igen. Fast då blir det i Gävle. Har lyckats få den turen varje vecka denna månad. Ingen höjdare. Lite variation skulle ju inte skada.

Snart dags att åka. Ska ta en fika med Emil när jag kommer fram till Stockholm innan det bär av tillbaka hit. Han hade visst rast där samtidigt som mig. Men det är ju trevligt med lite sällskap.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0