Dåligt utseende

Det var som vi trodde. Magen var i minsta laget, så barnmorskan gav oss en tid till ultraljud för att kolla upp att allt ser bra ut. Å det gör det säkert. Förmodligen har han bara kurat ihop sig lite längre bak än andra bebisar. För hjärtat slog iaf som det skulle å han rör ju på sig. Men det visar sig nästa vecka.

Idag blir det en tripp upp till Gävle med hemresa imorgon. Känns inget vidare. Fast å andra sidan har man ju inget annat vettigt att göra ändå. Å jag jobbar ju inte så många dagar till, så jag ska väl inte klaga. Kommer förmodligen att sakna jobbet sen när jag går hemma å såsar.

Valborg imorgon. Inget firande för min del. Jag jobbar ju både valborgsmässoafton samt 1:a Maj. Så jag överlåter firandet till alla ungdomar som troligtvis kommer att ragla omgring fulla å dana på stan å störa min nattsömn. Antar att min kära granne kommer att fira in våren rejält... För han är ju ganska bra på att fira VARJE helg. Börjar bli riktigt trött på hans festande å gitarrspelande samt hans skrikande polare. SUCK!

Borde ta tag i vårstädning av lägenheten... Snart ser man inte längre ut genom fönstren pga dåligt underhållna fönsterrutor. Men det är ju så tråkigt att putsa dom... Hur jag än bär mig åt, så lyckas det alltid bli flammigt å randigt. Man kanske skulle hyra in nån som gör jobbet åt en... Hm, det tål att tänkas på.

image36
Man kanske skulle ringa den där Janne....

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0