Uttråkad

Har inte gjort ett skit idag! Å imorgon är det dags att jobba igen... Snacka om tråkigt liv. Lyckades iaf efter mycket om å men att ta mig in i duschen. Men har inte orkat sminka mig eller lagat mat eller gått utanför dörren. KATASTROF! Man lever bara en gång sägs det, men om man inte ens lever då..?
Borde hitta på något, men jag vet inte vad. Jag är för rastlös för att sitta still å för slö för att röra på mig... Vad gör man då? Lägger sig ner..?

Var inne på Facebook å lyckades hitta en gammal vän från barndomsåren i Ljungsbro. Det var lite kul! Annars inget nytt på den fronten heller. Men det är ju en himla tur att det finns, annars skulle jag väl tappa kontakten med omvärlden helt kan tänkas. 

image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0