På väg till Gävle (igen)

Sitter i Stockholm å väntar på mitt tåg. Ska i vanlig ordning åka till Gävle fram å tillbaka... Gick upp tidigt i morse (04.00) så jag är ju inte direkt pigg (men det är man ju å andra sidan aldrig).

Det gick bra att jobba på hockeyn igår, men tyvärr förlorade vi mot Djurgården med 0-4. Tur att man inte är nån fanatisk supporter.

Ledig ons-fre *SKÖNT*. Så imorgon blir det IKEA med Annelie å kolla lite barnprylar. Hon shoppar fanatiskt nu innan nedkomsten *ler*. Det är ju en liten stund kvar, men man kan ju inte handla allt på en gång, så hon har valt att sprida ut inköpen lite. Ska bli spännande att se det lilla underverket sen. Tror det går nån slags baby-epidemi bland mina vänner just nu. Sammanlagt är dom nu 3 st som ska ha barn i mars-april. Å det är ju kul, frågan är bara vad jag ska sysselsätta mig med när alla andra tar hand om sina bäbisar...
Får väl tjata lite på sambo, men han säger bestämt nej, så man får väl så snällt vänta på sin tur. Den som väntar på nåt gott väntar ju alltid jävligt länge...

image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0