Letar lampor

Har varit i Tornby med Annelie idag å letat lampor till lägenheten (gick faktiskt hela vägen dit). Behöver lampa till köket, vardagsrummet å ena hallen. Hittade en del, men oj vad dyra dom var. Har ingen lust att slänga ut 1500-2000 kr på en lampa. Hittade iof en fin lampa till köket på Rum interiör för 600 kr så den skulle ju kunna funka. Men jag måste fundera lite först. Kanske ändå bättre att hålla lite i slantarna...

Har inte orkat fixa nån mat idag så det fick bli micro-lasagne. Det funkar, den är faktiskt helt okej. Väntar nu på att klockan ska ticka på lite så jag kan bänka mig framför teven å se desperate housewifes. Sen blir det nog vågrätt läge i sängen. Fast imorgon har jag sovmorgon, börjar inte förens kl 13.19. Ska först åka lite pendel å sen till Kalmar med övernattning i Hultsfred. Lite variation i arbetet för en gångs skull. Egentligen skulle jag åkt till Gävle, men Kim ville byta tur vilket jag bara är tacksam för. Slapp jag iaf en Gävle-sväng. Tack så mycket Kimmie. Jag ställer gärna upp å byter fler gånger...

image13
Denna skulle vara perfekt i vardagsrummet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0