Klockan är bara barnet å jag måste sova...

Kaatjing! Stora delar av lönen borta... Betalat räkningar å köpt stövlar. Dock inte dom som jag sucktat efter. Hittade ett par andra som var lite billigare ("bara" 1300 pix). Men jag är nöjd än så länge. Som synd var passade dom inte riktigt till outfiten som jag tänkte ha på sambos 30-års fest på lördag, så jag måste tänka om lite där...

Klockan är bara halv åtta, men jag måste försöka komma i säng snart. Det blir en grymt lååång dag imorgon. Först jobba på SJ (04.21-10.48) å sen iväg till Cloetta center för att jobba på Ladies night till nån gång efter midnatt. Ja, vissa har inget jobb å jag har 2... Vilket verkligen känns av ibland. Fast det är ju himla trevligt när lönen kommer=)

                                       
image11



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0