Kanelbullens dag

Idag är det kanelbullens dag. Så igår bakade jag å Annelie bullar hemma hos oss. Dom blev himla goda, så idag ska jag äta minst 10 st.

Vi har även haft en nattgäst hos oss inatt. Anna, en gammal klasskompis storasyster från Jönköping som pluggar här i stan. Trevlig tjej.

Annars inte så mycket nytt. Har ju varit ledig från jobbet i 6 dagar, men inte gjort så mycket. Försöker dock klura ut vad jag ska köpa till min kära sambo som fyller 30 om ett par veckor. Har inte en susning å pengarna tryter ju lite denna månad (precis som alla andra månader). Men på lördag åker jag till Stockholm å har rast där i 4 timmar, så jag kanske kan hitta något där. Annelie följer med, så det ska bli kul! Kanske att vi möter upp Sara där oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0