Morgonpigg

Ledig idag å redan uppstigen... Vad har hänt? Ingen aning, är själv förvånad. Vaknade när sambo skulle upp till skolan (kl 07.00) å kunde inte somna om, ändå var jag vaken till kl halv 2 inatt. Ja, ja bara det inte blir nån vana...

Inga direkta planer för dagen. Handla lite på Hemköp å laga lite mat har jag väl tänkt iaf. Annars är jag öppen för förslag. Kl 21 är jag dock bänkad framför teven för då är det ju desperate housewifes, mycket viktigt!
Funderar på om jag kanske skulle röra lite på fläsket å bege mig ut runt ån... Men det lär väl inte bli av (å det är ju tanken som räknas säger dom ju, så då borde det ju räcka med den).

Nä, vad sägs om lite frukost!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0