Inget mera Gävle!

Soffan är fullsatt av supportrar som försöker heja fram Sverige i nån fotbollsturnering. Jag är inte intresserad så jag har stängt in mig i datarummet.

Har fått en tid för operation nu. Jag behövde inte vänta så länge utan får det överstökat redan på onsdag nästa vecka. Måste ju dock vänta på provsvaren lite längre. Men förhoppningsvis har jag dom innan jul iaf. Bara hoppas att dom ser bra ut...

Städat lite här hemma idag å varit på IKEA med Patrik. Köpte en matta till köket som jag tror kan bli bra.

Imorgon är det dags att jobba igen. Det bär iväg till Kalmar med övernattning i Vimmerby. Ganska skön tur. Är glad bara jag slipper åka till Gävle. Har bytt tur-grupp på jobbet nu, så det ser inte ut att bli så mycket Gävle framöver *SKÖNT*. Fredag ska jag jobba på Cloetta center igen. Det var visst nån julshow av nåt slag. Det blir en lång dag eftersom jag jobbar på SJ först, men sen har jag ju semester en hel vecka. Ska bli sååå skönt! Iof ska jag ju opereras på onsdagen, men det verkar inte vara så stort ingrepp så jag borde vara på fötterna igen dagen efter. Hade ju planer på att åka till Sara i Stockholm, men i och med operationen blir det nog tyvärr inte så *TRIST*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0