Finns det någon kvar...

...som fortfarande kikar in här ibland? Förstår om alla har gett upp när inte ens författaren behagar besöka sin blogg.
Ska inte komma med några dåliga ursäkter utan jag har helt enkelt inte känt för att skriva. Det har hänt alldeles för mycket på för kort tid. Utbildning, sjuk son, separation, flytt... Ja, listan kan göras lång. Jag ska försöka återkomma när flytten är avklarad, för nu tar packning, jobb och son den största delen av min tid. Resten av tiden går åt till att sova. Men som sagt, efter den 12 feb är jag på plats i mitt nya hem å då hoppas jag att ork och motivation återkommer.

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag finns kvar! Jag tittar lite då och då för att se om du skrivit ngt =) Tråkigt att höra att du och sambo har separerat... Hoppas det var till det bättre för dig och din son. Kramkram! Mia

2011-02-01 @ 15:47:00
URL: http://wildabebin.blogg.se/
Postat av: Anna Hammar

Jo då jag kikar in mellan varven, kan trösta dig med att min blogg är så gott som död, författaren har även där nån form av bloggtorka.

Tråkigt att läsa att ni separerat men hoppas att det är till det bättre för dig och sonen.

Ser fram emot att du kommer att börja skriva igen...snart

Kram

2011-02-02 @ 21:45:52
URL: http://elegi.blogg.se/
Postat av: Cina

finns kvar men måste erkänna att det var länge sen jag kikade in.. men nu så... följer gärna med om det skrivs ngt... man kan numer länka bloggen till facebook så det syns där när man bloggat...

2011-03-28 @ 21:13:09
URL: http://livetsomfisk.blogg.se/
Postat av: Viktor

Läser gör man men det skrivs inte mycket

2011-07-16 @ 23:41:37
Postat av: Viktor

Läser gör man men det skrivs inte mycket

2011-07-16 @ 23:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0