Önskelista

Ja, tiden går... Om 2 veckor (24 sep) plussar jag till ytterligare ett år till min ålder.
Kommer troligtvis fira födelsedagen lör 26:e sep. Om det är någon som vill komma å förgylla min dag med ett litet paket så kommer här en önskelista:


Hårinpackning från lusch (H‘suan wen hua)


Parfym (miracle forever Lancome)


Svart överkast (260x260)


Skål med text (fast svart med vit text) finns på Nordic


Tandbleking (tex. easewhite.se)


Presentkort på Carlings



Hårkur Kerastase Forceintense (finns hos utvalda frisörer)




Bullfat





Det var väl det hela. Kommer inte på mer nu.

Ska dra på mig uniformen å bege mig till Gävle. Sover där inatt. Inte så kul, men jag får iaf lite sovmorgon imorgon, vilket jag verkligen behöver! Det är lite tufft just nu med kombinationen jobb å barn. Våra arbetstider är rent ut sagt skit! Sambo jobbar ju skift, vilket innebär att han jobbar 06-14.30 två veckor i sträck å sen 14.30-23 en vecka. Så rullar det på. Å när sambo jobbar tidigt innebär det att jag jobbar sent å när han jobbar sent jobbar jag tidigt. Den här veckan å nästa vecka har sambo tidigt skift, så jag jobbar ju då sent. Vilket inte är så kul. För sonen vaknar ju ändå tidigt på morgonen (runt halv 7) å då är det bara att kliva upp fast man inte fått så många timmars sömn. Å det är inte så lätt att vara själv hemma med sonen på morgnarna heller, med tanke på att jag måste göra iordning både mig själv å sonen innan det är dags för dagis å jobb. Inte helt enkelt att duscha å fixa när man samtidigt måste hålla koll på en trotsig Mijo, som tycker det är supertrist när inte mamma har tid att leka. Mycket skrik blir det... Suck! Å sambo å jag träffas nästan inte överhuvudtaget i veckorna. Vi går ju liksom om varann. Igår sågs vi inte alls (jag kom hem 23.30, då sov han), å inte heller idag (jag sov när han åkte till jobbet å jag hinner åka innan han kommer hem å sen sover jag som sagt i Gävle inatt), utan imorgon eftermiddag blir första gången på ett par dagar som vi ses. Kul!
Så någon tid till övriga aktiviteter finns inte i veckorna. Antingen jobbar man eller tar hand om Mijo när den andre jobbar. Känns ju som om man vore ensamstående...


Kommentarer
Postat av: Lina Nyman

Låter ju inte helt ultimat....känner med er:-(

2009-09-11 @ 22:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0