Mästerkocken

Jag misstänker att sonens framtida yrke redan är valt...
Han är helt begistrad över grytor, bunkar å framförallt spisen. "Koka, koka, koka" säger han om å om igen när man står vid spisen å försöker fixa mat till familjen. Han vrider glatt av å på spis å ugn å blir helt vansinnig om han inte får titta när det kokar i kastrullerna.
Igår fick han vara med när jag skulle göra pannkakor. Han var en riktig hejare på att vispa smet.







Nu bär det snart iväg till jobbet. Åker pendel hela kvällen. Slutar 00.30 inatt, så jag kommer antagligen känna mig mer död än levande i morgon bitti när Mijo vaknar...

Kommentarer
Postat av: Cina

ohhh vilken söting! & redan till hjälp i köket..

såna barn vill jag med ha... kram

2009-10-08 @ 17:42:59
URL: http://livetsomfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0