Tur och retur

Sambo söver sonen, så jag smet in här en stund...

Trött idag (som alltid). Jobbade fredag, lördag på Cloetta center, vilket gör att man känner sig mer sliten än vanligt. Fast det är samtidigt skönt att få göra något annat än att bara gå hemma å vara mamma. Det har känts "lite" jobbigt ett tag nu. Energin å tålamodet tryter. Sambo har långa dagar i skolan, jag har jobbat en hel del den senaste tiden å Mijo har sovit sämre ett tag å som sagt varit väldigt kinkig å grinig. Det tar på krafterna. Ibland känns det som att man bara vill ge upp. Packa en väska å fly. Å det ska jag faktisk göra...
På lördag åker jag till Stockholm. SJÄLV! Utan man å barn. Behöver lite egen tid. Ladda batterierna. Känns nästan helt overkligt. Ska jag få unna mig något bara för mig, för min egen skull? Eller i längden är det ju faktiskt för familjens skull. För en glad mamma är ju en bra mamma!!! Kommer säkert kännas jättekonstigt att vara utan Mijo så länge (lör-sön). Mobilen kommer nog gå varm... Har han ätit? Sover han? Är han ledsen? Glöm inte pyjamasen... Fast jag vet ju att sambo fixar det. Å det är ju bara en natt. Jag behöver det här.

Ses på lördag, Sara!!!


Stockholm, here I come!

Kommentarer
Postat av: Fatty

Hoppas du hade riktigt skönt och fick vila upp dig eller iaf ladda på batterierna ordentligt. Vad gjorde ni? Du är ju alltid välkommen att hojta till nästa gång du kommer till stan. Har ju inte så mkt för mig nuförtiden. Stor kram

2009-03-09 @ 12:54:03
Postat av: Linda (Svarar Fatty)

Jag åker nu på lördag den 14:e. Så jag har inte kommit än... Om du har tid å lust kan vi ta en lunch på lördag. Jag ankommer runt 12-snåret.



Kram

2009-03-09 @ 16:32:08
URL: http://sambomedkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0