Long time, no see

Idag är jag ARG! Är så trött på att diskutera samma sak om å om igen... Nej, jag är inte sur bara för att jag inte är en solstråle direkt när jag klivit upp på morgonen! Jag hatar bara morgnar å behöver en stund innan "jag blir mig själv".

Ja, ja igår var jag på desto bättre humör. Träffade en gammal vän från förr. För några år sedan (ganska många...) var vi som lång- å lerhalm, men sen slet vardagen isär oss... Har sprungit på varandra några gånger sedan dess, fast mest bara hejat å rusat vidare efter att vi lovat att höras av. Ja, ni vet ju hur det blir med det. Inte hörs man av, inte. Men, nu tog vi faktiskt tag i saken å bestämde en fikadate! Så igår ägde denna date rum på Claras cafe’. Lite ängslig var jag allt innan... Tänk om det blir så där pinsamt å man inte har nåt att prata om. Jag hade inte behövt oroa mig, det kändes precis som förr. Vi babblade i munnen på varann å hade hur mycket som helst att prata om. Hoppas nu bara att det inte tar lika lång tid till nästa gång vi ses. Men det tror jag inte. Vi kommer ju snart att ha en stor grej gemensamt... Grattis Milla till den kommande lilla krabaten!

Senare på eftermiddagen/kvällen kom Sara å hennes P förbi med lussebullar. Smarrigt! Spelade spelet som jag fick av sambo i julklapp, "Absolut överens" (passande, jag vet...). Men vi hann inte spela klart för P skulle promt se 2:a delen på nån detektivserie(?) som började klockan 21, så dom knallade hemåt innan någon vinnare hann utses. Trist! Fast det är klart, hade det varit desperata hemmafruar på tv så hade ju jag rusat hem fortare än fortast, så du är ursäktad kära P.

Ska väl börja ta tag i nerpackningen av lägenheten oxå. Fick en rulle sopsäckar av Sara igår (tack så mycket!), så vi iaf kan börja rensa ut gammal bråte som inte gör någon (mig) glad.
Flyttkartonger har vi oxå fixat. Eller jag ska väl tacka Bengt för det! Han kunde låna från jobbet, så han kommer med dom i veckan. Tack, tack!!!


Blir det nån 2:a gång, S & P?

Kommentarer
Postat av: Sara

Klart det blir flera gånger, jag är alltid het på att vinna! ;)

Kramar

2009-01-07 @ 14:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0