Ruinerade

Mijos nya vikt är 6,8 kilo å han mäter 65 cm. Imorgon blir han 4 månader! Time flies...

Igår var vi ute på äventyr hela dagen. Först besök på bvc. Sen var vi å kollade på en lägenhet (jag har nu fått nog av denna lyhörda kåk). Men den var inget att ha, tyvärr. Eller själva lägenheten var väl iofs helt okej om det hade funnits balkong, hiss å större kök... (Vi har ju blivit lite bortskämda med vårt nuvarande kök, svårt att byta ner sig då.) Vi kom iaf fram till att vi kan hitta något bättre, så vi avvaktar.

Efter lägenhetsvisningen tog vi bilen till Norrköping för att kolla på en ny vagn. Den vi köpte förra veckan har redan gått sönder 2 ggr, så nu skiter vi i den. Vi får våra pengar tillbaka av säljaren, så det är ju bra iaf.
Å dom går ju verkligen åt... Den nya vagnen som vi köpte kostade nämligen 2000 kronor mer än den vi lämnade tillbaka.
Det blir inte många julklappar köpta i år inte...

Idag har Mijo å jag varit på mitt jobb å hälsat på. Det var invigning av våra nya lokaler, så SJ bjöd på lunchbuffe. Tack så mycket! Slapp jag ställa mig vid spisen idag.

Sonen har haft en egen lunchbuffe idag. 1:a "tuggan" av riktig mat. Potatis- och blomkålspure, yammie!
Han såg lite skeptisk ut i ett kort ögonblick, men sen gapade han duktigt å svalde ner sörjan. Bra jobbat, Mijo!


Mijos 2:a nya vagn på en vecka... En Brio Sing 4695:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0