Öronproppar önskas


Jag håller på att bli tokig! Varenda kväll/natt när jag ska gå å lägga mig sätter grannen ovanpå igång å klinkar på sin gitarr. Det är ju så lyhört i det här huset så det låter som att han sitter i mitt sovrum å spelar. Jag vill inte höra eländet. Måste införskaffa mig öronproppar snarast!

För övrigt har hela dagen varit skit. Behövde gå å handla så jag kollade upp på nätet hur länge Hemköp skulle ha öppet idag. Klockan 15 stod det på deras hemsida. 14.30 gick jag ner till affären för att köpa min proviant. Möttes av stängda dörrar å en lapp där det stod att dom stängde klockan 14. Tack för det! Har bokstavligen fått leva på knäckebröd idag (utan pålägg kan tilläggas).

Skulle åkt till Madde idag var tanken, men eftersom jag inte kunde köpa något att äta eller dricka så kände jag inte för det. Så istället har jag gjort ingenting! Madde erbjöd mig iofs mat, fast det känns ju inte så kul att komma helt tomhänt å snylta på andra.

Tvätta imorgon igen. Känns inte som att jag gör mycket annat. Men vad ska man göra när inte kläderna räcker mer än ett par dagar??? Längtar verkligen tills jag kommer i min "vanliga" garderob igen...

Nu hör jag inte grannen längre. Kanske har han slutat för ikväll. Hoppas...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0