Kärnfamilj?

Kom äntligen iväg till frissan idag. Sambo var hemma med sonen under tiden. Det gick bra! Jag är dock inte helt nöjd med hårfärgen, så den måste jag göra någonting åt...

Har haft lite besök idag oxå. Först kikade Fredde förbi på en kaffe å sen kom kusin Figge. Sambos lillasyster är i Linkan över helgen så även hon å hennes vänner svängde förbi innan dom drog vidare till "bargatan". Sambo hängde på dom ut en stund, så nu är det bara jag å Mijo hemma (å Jack oxå förstås). Mijo somnade precis å jag ska oxå snart krypa ner i sängen.

Å på tal om sambo... Han kommer att förbli det. Det blir ingen flytt. Iaf inte nu. Får se om vi lyckas lappa å laga det trasiga. Ska göra ett försök å hoppas att det funkar. Det vore ju toppen, inte minst för sonens skull.

Vår son har en del konstiga ansiktsuttryck... Undrar vem han har ärvt
dom ifrån..?

Kommentarer
Postat av: Lotta

Det gör mig jätteglad att höra att ni fortsätter hålla ihop! Vi tänker mycket på er. Tack för senast förresten, det var trevligt att träffa er igen och se eran lilla goding.

Kramar till er alla tre från Lotta med familj.

2008-08-02 @ 15:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0